Shopping

Nu har jag precis kommit hem från kvällen med mamma på Lager 157, och det var faktiskt riktigt mysigt. Det var tjejkväll och de hade fyllt upp butiken med mycket nytt och bra erbjudanden, så det blev riktigt lyckat. Jag brukar aldrig hitta nått där med ikväll köpte jag faktiskt en hel del, bland annat en byxdress från Koola Anna och en supersnygg topp. Byxdressen var väl egentligen inte min stil, och jag vet inte om jag kommer att använda den, men den var så tuff att jag inte kunde låta bli den. Förhoppningsvis vågar jag ha på mig den nångång.

Efter shoppingen stannade vi kvar och fikade och myste. Det är faktiskt skönt att göra något sånthär en vanlig vardagkväll för att liksom bryta mönstret och tänka på nått annat, och dessutom är det alltid kul att göra något på tu man hand med mamma.

Nu ska jag kika på debatt tror jag, Blondinbella ska uttrycka sina åsikter om ungdomar och alkohol, och det kan ju faktiskt vara intressant.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback