Paket

Hihi, jag har precis varit och hämtat ut ett STORT paket på vivo, innehållandes mina och Julies maskeradoutfits. Tillsammans med grejerna jag köpte idag blev det riktigt bra faktiskt, eventuellt vissa justeringar som behöver göras, men jag börjar faktiskt bli riktigt nöjd:D Nu längtar jag jättemycket!

Räknade precis efter hur många vi bjudit so far, och det landade på uppåt 30 pers. Sen vet man ju aldrig riktigt vilka som dykter upp och inte, men det lutar åt en riktigt lyckad fest i alla fall:D Det mesta verkar vara under kontroll dessutom, några småsaker kvar att fixa bara.

***
Jag börjar känna mig smått förkyld, ni vet, när det kliar sådär i halsen och man knappt kan svälja på morgonen. Försökte kurera mig med ett spinningpass idag, men nu känns det nästan värre. Tur att träningen är inställd imorgon då, så hinner jag vila lite inför helgen. Justja, det är ju förretsten Håkan i helgen. Det kommer bli toppen.

haha vilken dålig blogg det här blev. Men jaja, det blev en uppdatering i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback