Lasse Lindh<3

Kvällen igår når högt upp på listan över de bästa kvällarna i mitt liv faktiskt. Det var förvånansvärt lite folk på S2 så vi fick träffa Lasse både innan och efter spelningen. Innan blev det lite kramar, lite fotografering och prat innan det var dags för honom att gå på scen. När han sedan under "Vi" låten pekade på mig och kollade mig i ögonen kändes det som det inte kunde bli bättre, men det blev det. Efter spelningen kom han ut igen och vi pratade lite till, kramades ännu mer och sen gav han mig världens gulligaste autograf innan det var dags att gå hem. Han glömde att fria, men jag förlåter honom<3







Ser ni vem han sjunger för eller?:) "Det borde vara vi...

"
"Till söta rödhåriga Josefin <3 / Lasse Lindh"

Kommentarer
Postat av: Jessica

Glad för din skull rödluvan <3

2008-10-18 @ 18:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback