Helg

Nu har jag hämtat mig lite sen min dejt med Lasse i fredags. Men det kommer jag leva länge på. Ända tills nästa gång vi ses:D

Helgen i övrigt då. Spelade match mot Gustafs i lördags, det blev vinst med 6-1 och man kunde knappt tro att det var samma lag som spelade denhär matchen. Så otroligt mycket bättre, kul att se! Var rätt nöjd själv också, lyckades skrapa ihop till en 1+1 insats, så det var helt okej. Stackars Lotta blev sutten på av en XXL-spelare och sträckte knäleden, men lyckades ändå peppa upp och till kvällens utgång var hon redo igen:D

Vi började kvällen hemma hos Lotta med lite fixning, inövning av dansmoves och tjejsnack. Sen drog vi vidare hem till Hinders där grabbarna hade nå slags tv-spelsturnering. När de var klara drog vi vidare ner till Etage och spenderade natten där. Det blev en konstig, men trevlig, kväll. Men vad händer nu liksom?

Idag har jag och Julie varit till Långshyttan och dömt vår första dam div. 2 match mellan LIBK och Alba. Det gick faktiskt jättebra, och de var nöjda med vår insats. Jag råkade dock stå för århundradets tabbe när jag skulle hoppa över sargen och missbedömde avståndet så att jag gjorde världens dykning mitt framför läktaren. Lite pinsamt kanske, men vafan, den bjuder jag på.

Nu ska jag lägga mig och läsa "Flyga drake". Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Niclas

Flyga drake... den är bra

2008-10-19 @ 23:43:24
Postat av: Jessica

vem har sagt att du får läsa min bok? :P

2008-10-20 @ 09:56:29
Postat av: Jos

vem har sagt att det är din bok?

2008-10-20 @ 14:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback