Beslutsångest

Jag har bakat bullar idag. Bullar fyllda med vanlijkräm. Det blev inte så bra. Bullarna sprack. Men de är fortfarande goda, så 1-0 till mig.

Snart ska jag pallra mig iväg till bussen, jag och Lisa ska nämligen på skivstångsgympa idag. De tkommer väl att sluta med att jag inte kan sträcka ut armarna på hela helgen, precis som förra gången. Men det är väl smällar man får ta, vältränad blir man i alla fall.

Jag är lite matt just nu faktiskt. Jag har tackat ja till 3 dömningar i helgen efter att mina tränare sagt att vi är spellediga i helgen. Nu, igår, säger de att det tydligen inte gick att flytta matchen så vi måste spela ändå, i Ockelbo. Okej om det hade vart hemmamatch, då hade jag kunnat stressa från det ena stället till det andra, men Ockelbo, det funkar liksom inte. Jag tycker inte om att hamna i de här situationerna. Jag vet inte vad jag ska prioritera. Ska jag tacka nej till matchen och riskera att laget måste göra WO eftersom alla 92or är i Mora på USM? Ska jag ringa min chef en dag innan en dömning och be honom sitta och ringa runt efter en inhoppare en fredagskväll? Om jag bara fick reda på saker och ting i tid så att jag hade en fair chance att planera, byta och fixa, då kunde det funka.

Den här gången tog jag dömningarna, eftersom jag tackat ja till dem och tränarna borde ha kunnat meddela tidigare att matchen inte gick att flytta. Ömsesidig respekt.

Nu ska jag springa till bussen, ikväll kommer Lisa och Elin hit och kikat på Across the Universe och äter spruckna bullar. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback