Förkyld

Idag blev det ingen skola för min del. Har alldeles för ont i huvudet och öronen. Blir nog ingen träning ikväll heller. Björn ringde mig precis och undrade varför jag inte kom på mentorsmötet. Svaret är ganska enkelt, jag låg och sov, och nej, man orkar inte gå upp klockan åtta och sjukanmäla sig när man ändå ska ligga kvar i sängen hela dagen. Sådetså.

Men jag har faktiskt kommit upp ur sängen nu, sitter och pimplat vitamindryck för att bli frisk fortare. Jag inbillar mig att det hjälper, men egentligen kanske jag bara sörplar i mig massa onödiga E-ämnen som fastnar i kroppen. Usch. Jag har tillochmed lämnat in min rapport nu på förmiddagen. Produktivt va? Nu ska jag snart sätta mig och skriva färdigt uppsatsen om moskébesöket, sen har jag pluggat klart för idag. Finns inget mer jag kan göra utan min kära grupp ändå.

Justja, vi spelade ju match i helgen också, 3-3 mot Mora, det lär väl ändå passera som godkännt. Men man tappar inte en 3-1 ledning och är nöjd med det, så lite tungt känns det ändå. Jag gjorde ett mål, och har snittat 1,0 på 3 spelade matcher. Ingen mirakelinsats, men so far so good.

Jag känner mig sugen på att gå på SSL innebandy, men herrarna har uppehåll till 10e november. Tråkigt. Då spelas i alla fall nästa match mot Storvreta och den nya IBF terrassen invigs i FK-arena. Spännande.

Nu blir det moské. HEJSSVEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback