Stressigt

Oj, jag hann blogga idag med, det trodde jag faktiskt inte. Men eftersom jag hatar att komma försent gick jag upp en timme för tidigt idag för att hinna äta, göra mig iordning och packa innan jag o Julie ska bege oss till Haraldsbo för dagens första dömning. Den slutar klockan 14, och 14:15 har vi samling till vår egen match, och däremellan ska vi hinna äta och ta oss till Lugnet?! Efter den matchen har vi i alla fall en och en halv timme på oss att duscha och byta om till nästa dömning, som börjar 19:30. Klockan 21:00 slutar vi idag alltså. Då ska jag ta mig hem till pappa och packa upp och gå och lägga mig i tid hade jag tänkt, så att jag orkar gå på mentorsmötet imorgon.

Tur för mig (oss) att min mamma är så snäll och vill flänga runt hela stan 7 varv bara för att vi ska komma i tid överallt och hinna få i oss lite mat mellan varven. Annars hade det nog inte gått.


Nu ska jag plocka ihop det sista i packningen och åka och hämta Julie o Tobbe. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej....hahaha

2008-12-01 @ 22:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback