Lugnhelg

Den här helgen har jag lovat mig själv att vara lugn. Jag ska inte gå ut. Jag ska bara vara hemma, umgås med bra människor, äta godis och plugga. Och spela match och döma såklart. Jag tror att det kan behövas, med tanke på förra helgens bravader och nästkommande helgs planer. Bra så.

Igår åt jag god middag med familjen för att sedan dra ner till kopparhatten för lite kvällsfika med Lisafisa. Vi drack chailatte och var snygga. Servitören var rolig, fast vi fattade knappt vad han sa. Vi råkade dessutom hamna mitt i en stor middag för slipsmänniskor som pratade engelska. Det var ganska underhållande.

Efter fikat åkte vi hem till Julie och kollade på Idol med henne, Frida och Mange. Det var lite sorgligt att Lars åkte ut tyckte jag. Han var ju så snygg.

Idag ska jag plugga fram till kvart i två då jag ska iväg till Långshyttan och spela match. Egentligen har jag ingen lust, men det kommer väl.

I nått svagt ögonblick lyckades jag också lova att jag ska vara fyllechaufför inatt, så det blir väl att åka in till stan vid halv tre i natt och hämta folk. Men det är rätt lugnt faktiskt.

Söndag blir dömning, plugg och farsdagsfika.

Nu - 11 september plugg. PUSS

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ska du verkligen plugga ända till 11 september?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback