VLC dag 4

Sådär, då var det klart. Tillslut. Idag blev det bara logi och caféjobb, så det var rätt lugnt faktiskt. Fast jag råkade gå in i nån stengrej när jag skulle hjälpa några med utcheckningen, så min fot gör jätteont. :(((

Träffade några stockholmsdomare idag som frågade om vi ville komma till Stockholm och döma cup i september, får se hur det blir med det. Det vore sjukt kul, men jag vet ju inte riktigt vart jag kommer att befinna mig i september. Men fortsätter tågluffsplaneringen som den har börjat så kommer vi väl max till borlänge ändå.

Nu är jag jättetrött. Somnade på en stol nyss. Jag borde nog sova, men först måste jag packa och städa och åka ut till mamma. Tur att jag är ledig imorgon. Eller ledig är jag väl inte, jag måste till körskolan och fixa lite. Men jag får i alla fall sova längre till 7, och det är ju inte illa.

nu blir det annat. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback