Sommar

Nanana, jag är klar med Litterär gestaltning:D Det känns som om en stor tyngd lyft från mina axlar.

Idag har jag varit i skolan till tre, sen åkte jag och Gösta cab i solskenet och fikade på Torsångs café. Där var det jättefint, dit åker jag nog fler gånger. När jag kom hem har jag och mamma varit och handlat hårfärg och färgat varandras hår, så numer är hon också rödhårig, mer eller mindre frivilligt:D

Det är jättesomrig ute. Det gör mig glad i magen:D Hoppas att det håller i sig tills på lördag, då blir det middag och förpepp @ my place, sen Seaside och Etage. Kanske blir det tillochmed återupplivning av förra grillfesten som slutade i snöslask.

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon blir pluggdag, men nu är det inte långt kvar:)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback