Myror

Oj, det verkar som om jag råkade sätta lite myror i huvudet på mina läsare igår när jag skrev om mitt besök i tingsrätten. Det är absolut ingen hemlighet vad som har hänt, men det är tyvärr ingenting jag kommer att skriva om här. Jag vet inte ens om jag får det innan det är avgjort? Hursomhelst, det spelar ingen roll, det är av alldeles för personlig karaktär för att skrivas på en allmän blogg. Ni som undrar borde ha tillgång till msn och telefon, och ni vet säkert hur ni får tag i mig där.

Idag blev ännu en lång dag, men inte lika tung som igår. Inte lika mycket känslor rördes upp så det blev inte riktigt lika påfrestande, och tur var väl det, ananrs hade jag varit helt apatisk vid det här laget.

Kom förresten precis på att första versionen av politikrapporten måste vara inne på fredag, och jag har knappt börjat. Jag orkar inte.

Det är bara så konstigt tyst helt plötsligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback