Maybe someday we will meet, and maybe talk and not just speak

Oj, nu har min blogg tydligen blivit flyttad. Undrar vad det innebär egentligen? Jag har inte riktigt orkat sätta mig in i detdära, menmen, det märks väl.

***

Varför kan ni inte bara lämna mig ifred? Ni kan åka till era ställen så kan jag åka till mina, så behöver vi aldrig någonsin ses. Aldrig. Jag vill inte ha er där, jag vill ha kul, jag vill leva, jag vill vara problemfri, jag vill inte gå runt och gömma mig för er. Nu ser jag inte ens fram emot att gå. Det som brukar vara Årets Höjdpunkt verkar bli Årets Flopp.

***

Ikväll blir det iallfall middag med Erika och sen Rix Fm med friends. Och ingen av er kommer att vara där, det blir nog det bästa med hela kvällen.

***

So while I'm turning in my sheets
And once again,
I cannot sleep
Walk out the door and up the street
Look at the stars beneath my feet
Remember rights that I did wrong
So here I go

I'm not calling for a second chance,
I'm screaming at the top of my voice,
Give me reason, but don't give me choice,
Cos I'll just make the same mistake again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback