Carry me home

Idag har jag varit i tingsrätten hela dagen. Det var ruskigt jobbigt, mycket jobbigare än jag hade trott. Jag är helt slut, fast jag egentligen inte har gjort någonting på hela dagen. Jag kom på mig själv med att sitta med axlarna uppe vid öronen och skaka typ var femte minut, men det gick verkligen inte att låta bli. Nu ska i alla fall det allra värsta vara avklarat, men imorgon väntar en ännu längre dag, men sen ska det väl förhoppningsvis vara över. De pratade eventuellt om att förlänga med en halv dag till, men om vi har tur så behövs det inte.

Det är i alla fall lärorikt, man lär sig hur jävliga vissa människor är. Att de inte skyr några medel för att förstöra för andra.

Inte blev det bättre av kvällens samtal heller. Jag förstår inte vad jag gör för fel. Varför kan det inte bara fungera? Ingenting fungerar längre.

Jag borde sova nu. Jag är så jävla sliten.


Kommentarer
Postat av: erika

Hoppas att det blir/är/var lugnare idag!

2008-05-21 @ 10:11:15
Postat av: Elin

Va, vad har hänt? :O

2008-05-21 @ 17:19:04
Postat av: Daniel

Vad har hänt???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback