snabbis

humdidum.. idag har jag fått tårta:D Vi avslutade framtidspiloterna och fick ett intyg där våra kunskaper som vi fått ut av projektet inte alls överdrevs maximalt som vi kan skriva med i våra CV:n. Inte illa.

Snart bär det av till träning, jag måste bara samla kraft att orka gå och byta om. Imorgon ska jag leka med Ricki och spinna, på fredag är det sista seriematchen för säsongen, den efterlängtade returen mot KAIS Mora 2. Nu du, kaptenis. På fredag fyller Lina 18 år, grattis till dig:)

Idag (läs igår) har också I-valen (eller IV-valen som Malin skulle ha sagt) till nästa år lämnas in. Efter mycket velande blev det tillslut:
Datakunskap
Företagsekonomi A
Etik och Livsfrågor
Samhällskunskap C
Engelska C + englandsresa
Om nu Lennarth godkänner min ansökan om utökad studiekvot det vill säga. Englandsresan kanske var att ta vatten över huvudet, eftersom man tydligen MÅSTE åka om man har valt det. Annars tar Lennarth hela ens kompeetensfond och köper suddgummin för. buhu.

Nej, nu hinner jag inte med det här mer. HEJSISVEJSSSSIS


Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta göra mig stressad över engelska c med resa! fan,
lennarth kan ta sig.. :(

2008-03-05 @ 18:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback