pumpis

Bläbläbläbläblääää, pumpgubben svarar inte i telefon. Nu tror jag att jag har provat typ 7 olika nummer och tillochmed gått dit och frågat efter honom. Han måste vara världens mest otillgängliga gubbe.

Innebandy igår, Falun - AIK i andra kvarten. Falun förlorade med 6-5 tyvärr, men det var en spännande match trots 4-2 ledning till AIK efter första perioden. 2-0 i matcher nu, lite synd tycker jag, för Falun förtjänar verkligen att gå vidare. Men AIK har rutinen i Jihde, Vesterlund och Fischerström, de lär ju ha spelat ihop sen de var 12-13 år, och nu är har de väl snart gjort sitt i den här sporten, och då går det nog inte lika bra för AIK. Falun däremot har ju ett väldigt ungt lag med framtiden framför sig, så om ett par år sopar vi banan med er! :D

nej, nu ska jag gå och ringa pumpgubben en gång till. Håll tummarna för att han svarar den här gången!


Kommentarer
Postat av: Erikaaaaaaaaa

Lite grattis så här i förväg! Snart arton.. :D

2008-03-19 @ 17:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback