9 dagar

Nu börjar det närma sig:)

Jag får ångest av att inte träna, det känns som om jag går upp 100 kilo per dag ungefär. Men på fredag får jag i alla fall samtala med min kära doktor, så kanske han kan vara snäll att remissa mig till ett arbets EKG så att det blir någon ordning på det här.

Anyway, mycket plugg att göra just nu. Skönt att jag inte har några lektioner förrän nästa torsdag, då har jag i alla fall plenty of time för att få det gjort så att säga. Sen blir det födelsedag och påsklov, och då hoppas jag att allt plugg är färdigt så att jag kan slappna av och tänka på annat.

Nej, nu ska jag ta mig i kragen och plugga lite, sen kommer Rickard, vi ska ha fix- och planeringskväll till mitt kalas:D På fredag blir det coctailparty dessutom, me like.

Pusiisisis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback