Så trött på sanningen, behöver en ny

Sådär. Nu har jag slutat för dagen. NU. Klockan är 21:05. Dagen började 05:45 imorgon med uppstigning, frukost osv, för att börja på Anderssons 06:50. Sen har jag städat hela dagen fram till 16:00. Efter det blev det en snabb sväng ner på stan och sen hem och äta och börja måla huset. Nu sitter jag här med lite popcorn och varva ner, lär väl lägga mig om typ en timme om jag ska orka upp imorgon och börja om hela karusellen igen.

Idag fick jag dessutom veta att jag fått MVG i alla kurser jag läst iår. Så jävla skönt.

Men idag var jag tillbaka på ruta ett igen. Ruta noll. Noll Noll Noll. Den där jävla känslan igen. Desperationen. Jag är en återvändsdgränd.

Jag måste komma loss. Jag vill inte. Men jag måste. Nu.

Kommentarer
Postat av: Daniel

MVG-jossan! fan va grym du är!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback