Skyll på mig

Oj, vilken jävla dag det blev igår alltså. Först doktorn, han var konstig. Han sa att han inte såg nått fel på mitt hjärta, och att jag kunde börja träna igen, sen gick han utan att jag fick fråga någonting. Jag fattade inte ens om vi var klara eller inte. Men jag vet ju att det är nått fel, annars borde det ju inte kännas såhär?

Sen skulle jag åka till Kålgårn och träffa Erika, och krockade med bilen. Jag lever, tyskarna lever, men pappas bil är ganska demolerad. Ironiskt att det var precis på dagen en månad efter att jag tagit körkortet. Nu hoppas jag mest på att jag får behålla det, men av vad jag har läst så borde jag få det.


Nu blir det rapportplugg, ikväll blir det bad, brännboll och kubb med friends<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback