Looking back I see; I'm not the girl I used to be

Idag har jag, Hanna och My införskaffat våra Sundsvallsbiljetter, så nu blir det verkligen av:D Vi har även fixat bil så att vi tar oss upp, så det största problemet just nu är väl vart vi ska bo. Men det löser sig alltid.

På torsdag ska jag till doktorn, äntligen. Fast jag gruvar mig. Han kommer säkert bara säga att jag inte har nått fel på mig och så kommer jag få gå runt med den här skiten föralltid. Då tänker jag bli deprimerad och slå doktorn med en innebandyklubba i huvudet eller nått.


Nej, nu ska jag lägga mig och läsa tror jag. Jag har världens bästa bok. Olycksfågeln heter den. Läs.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Slå han på käften:D:D:D

Postat av: Anonym

Jag har precis läst sjöjungfrun! Lika bra som alla andra böcker av henne :D

2008-06-04 @ 08:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback