PEACE

Det här blir nog den sista bloggen innan peace and love, om jag inte helt överraskande får jättemycket tid över imorgon kväll. Men troligtvis inte, eftersom jag efter jobbet måste skynda mig hem, duscha, byta om, packa alla grejer till festivalen, åka till borlänge och sätta upp tält och måla campflagga och sen åka hem och lägga mig i princip. Sen blir det en hel dag av jobb till innan det äntligen kör i gång på torsdag. Det kommer bli så jävla kul, och jag kommer att få se Lasse Lindh! (och kanske tillochmed följa med till hans hotellrum, om man ska tro sina drömmar det vill säga..) Fredagen kommer nog bli sjukt tung, eftersom bussen hem från borlänge får halv tre och jag börjar jobba igen klockan sju. Men det är sånt man får ta helt enkelt.

Nästa vecka bär det av till Sundsvall dessutom. WIHU:D

usch, jag är helt sjukt trött. har knappt sovit på två dygn och jobbat som en liten myra. Lika bra att gå och lägga mig nu på en gång.

PUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback