Kom Kampsång

Erika, är det du som precis läst sjöjungfrun eller? Eller vem? SKRIV NAMN:D

Idag var en bra dag, det är somrigt ute och det börjar bli lättare i skolan. Tre grejer kvar nu bara. Två egentligen. En och en halv. Nått sånt. Men efter den här veckan ska det väl i alla fall vara slut på eländet. Då väntar bara 5 intensiva veckor med jobbjobbjobb, sen ska jag leva loppan:D

Idag kom domen dessutom, och åtalet ogillades, såklart. Min far är alltså oskyldig och en fri man, fast det var han ju iofs hela tiden:D

Dagens låttips måste faktiskt bli: Kom Kampsång med Lasse Lindh och Timo Räisänen. Det kan inte bli annat än underbart när man sätter ihop två genier.

Dusch nu, hejhopp

Kommentarer
Postat av: erikaaaaaaaaaaa

haha ja, det är jag. mitt namn försvann nog

2008-06-05 @ 11:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback