Barfotabarn

Igår spelade jag, Erika, Joel, Hanna, Gustaf, Elin, My, Stygge, Samme, Bubba och Anton brännboll vid pumpen. Efter en stund kom det massa fullt folk från en fest i pumphuset och ville vara med, så vi spelade en match mot dem (som vi självklart vann). Sen blev det fotboll, men då bangade nästan hela laget, så vi fick ställa upp med en 5 man stark formation. De andra var åtta, och spelade fotboll i korpen. Vi vann ändå, men det sliter lite att spela barfota faktiskt. Sen blev vi inbjudna till deras fest, det var trevligt.

Idag har jag varit i Stockholm hela dagen. Eller i alla fall nästan, vi började med att åka till Barkarby och shoppa, men jag var duktig och sparade alla pengar till flygbiljetter. Sen åkte vi till Bålstad och firade Nathalie som fyller 3 år. Det var supermys, jag borde också skaffa mig ett par tre ungar.

Nu sitter jag här och snart ska vi åka hem till Samme. Mat först. HEJHOPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback