No Air

De finaste dagarna på hela sommaren har precis passerat, och jag har legat inne med 38-39 graders feber, svullna halsmandlar och nackspärr. Imorgon bär det av till vårdcentralen och förhoppningsvis ger de mig nån mirakelmedicin som gör att jag blir frisk fort, så att jag hinner göra nått skoj den korta tid som är kvar av lovet.

Det enda bra som har kommit av dethär är att jag faktiskt har städat hela mitt rum och fått igång lite plugg inför greklandsresan - men det hade jag hellre gjort liggandes på en strand med en glass i handen. Men man ska väl inte klaga, jag lever ju i vart fall.

Idag fyller förövrigt min käre vän Gustaf äntligen 18 år! Grattis Grattis!

Jag tog tillochmed tag i min stökiga garderob idag, och såhär i efterhand känns det otroligt bra. Två papperskassar blev utrensade till bortskänkining och en kasse blev sopor. Nu har jag plats att köpa massor av nya kläder!

2½ män nu. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback