Wherever sunshine, that?s where we are!

Timo Räisänen atm. Han är grym, och han strippar alltid på sina konserter. MHM.

Helgen blev fullbokad igen;
Fredag: Filmkväll hos Hans
Lördag: Aquanova med Rickard, Frezo och Jossan, fira Elin
Söndag: Två dömningar och en match, självklart samtidigt. Jag vet inte hur mycket folk förväntar sig att jag ska kunna göra på en och samma gång.

Min mage är ledsen igen. Den vill inte ha nån mat längre. Speciellt inte kall avocadosås. Blää. Man hals är också ledsen. Jag blir ledsen för att jag inte kan gå på spinning idag.

jag har verkligen jättemycket att göra, men jag orkar inte. ni kan få en lista så att ni kan tycka synd om mig:
- Läsa en fantasybok och skriva en analys (v.5)
- Läsa en engelskabok och skriva en resencion (v.8)
- Skriva två dikter (v.4)
- Skriva om ett land, göra en presentation och lära mig den utantill, på engelska. (v.4)
- Göra ett hemprov om språkhistoria (v.5)
- Göra ett fördjupningsarbete i sociologi (v.5)
- Analysera två rättegångar (v.5)
- Skriva en filmresencion på tyska
- Förbereda ett tal på tyska (v.4)
- Läsa och svara på frågor på tyska (v.3)

Usch, nu blev jag stressad. Jag borde sätta igång, men jag tar nog ett bad istället. Det är roligare.

Låttipset för dagen blir alltså Timo Räisänen - Goodbye sad songs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback