Vila Rada

13:10
Jag borde verkligen, verkligen skriva klart sociologin, så att jag kan gå hem någon gång. Måste det vara så jävla svårt? Jag kommer aldrig våga lämna in den i boxen.

Nu är det i alla fall helg igen, och ikväll ska jag och baby på bio. "Arn, tempelriddaren" ska vi se, och svärfar bjuder:) Har inte hört så mycket om den filmen, men Sofia sa att den var bra, så det blir nog toppen. Imorgon blir det dömning, div-6 pojkar i slättahallen, joy. Men jag tjänar i alla fall pengar. Sen blir det förhoppningsvis tacos och pokerkväll @ Rickards med massa folk som jag inte sett på länge. Skoj. Söndag blir match, packning och boendebyte. Jag flänger hit och dit hela tiden tycker jag. Jag är egentligen aldrig på samma ställe mer än några timmar i sträck. Halvjobbigt egentligen, men samtidigt är det väl bra med miljöombyten.

Lars Winnerbäck på fake-ipoden atm. <3<3<3 Jag vill också kunna skriva sådär hemlighetsfullt. Synd att jag aldrig har tid att öva. Jag har egentligen aldrig tid med någonting. Eller jo. Eller, fan. saksamma.


14:54

Det blev fika med Erika, Hanna, Lisa, My och Lina istället för sociologi. Mycket bättre. Fast nu lär jag väl sätta igång antar jag.

Jag kom precis på att vi har studiedag på måndag-tisdag, wihuu! Fast egentligen bara på måndag, eftersom rättskunskapsläraren har bestämt att vi ska gå på rättegång på tisdag. Det gör egentligen inte så mycket, det brukar kunna vara ganska roligt.

jaja, sociologi nu då. pussis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback