tillbaka

Nu är jag tillbaka från snön och skidåkningen i Kläppen! Vi hade grymt kul hela veckan, och jag lärde mig att i alla fall någorlunda ta mig fram på ett par slalomskidor. Det var faktiskt roligare än jag kunde tro, man kände sig otroligt fri när man susade ner för backarna. Det blev väl kanske 6 timmars åkning om dagen, sen tillbaka till stugan, duscha, laga mat, basta och spela poker. Riktigt roligt, även om jag var sämst av alla på poker.

Nyår var också roligt, vi skulle laga fem rätters, fast det blev bara fyra, men det är tillräckligt bra det med.


Nej, nu ska jag försöka väcka Jessica och tvinga henne att följa med mig ner på rean, sen blir det fika med Erika och sen mys hemma hos Rickard<3

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: erikakakkaklaklklfdalksgnroen

Jobbigt att äta fem(fyra) rätter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback