My saviour, my secret

Idag har det väl egentligen inte hänt någonting utöver det vanliga, jag var i skolan och fick ännu mer att göra. En hel fantasybok+analys ska vara klar om tre veckor. Lite jobbigt faktiskt.

Helgen försvann snabbt, shoppingplanerna fick ge vika för matchspelande, först i rättvik med div-3 laget och vinst med 7-3, sen i gävle med div-2 laget och vinst med 5-2. Nu i helgen ska jag i alla fall försöka hinna med bio med Rickard, pokerkväll med Rickard, Gustaf och Lördagsklubben(ja, det låter som ett barnprogram) och så såklart match och dömning.

Om 10 veckor fyller jag 18. Det känns overkligt. Det är säkert inte sant, bara nått patetiskt skämt. Långfredagen dessutom. Kul för mig att ingen är hemma då. Erika är i Norrland, Lisa i Jönköping, Elin är säkert i Kalmar och har jag riktig otur är väl tillochmed Rickard borta. Jag får helt enkelt sitta i min ensamhet och lägga patiens eller nått.


Tågluffen närmar sig med stormsteg (ja, nästan i alla fall), och vi har lyckats värva ännu en stackars medlem som är villig att flänga runt kontinenten med mig och Erika! Inte illa.. Det är förövrigt Hanna Embretsén som bestämt sig för att delta i projektet. Vi gick igenom och kollade vilka länder som var med på Interrailcardet vs Vad vi ville se i Europa, och det varkar faktiskt kunna vara möjligt att kombinera. Wihu, nu behöver vi bara 7 stora, biffiga bodyguards så att vi inte blir våldtagna eller mördade. Gärna med skäggstubb, iklädd kostym och solglasögon samt öronsnäcka. Om du känner någon sån så kan du väl skriva en rad här nere.

men, ändå

I'm losing my friends for you tonight
Cos' there is no one
But you who makes me feel alright
We've had our times of ups and downs
But after all it's worth it
You're the one that makes my world go around


Kommentarer
Postat av: Vem, vem?

Varför inte rika bodyguards, som kan bjuda oss på lyxhotell hela resan?

Postat av: smartkommentarERIKA

väldigt smart att skriva sin bloggadress när man försöker vara anonym
namnet. (Y)

2008-01-11 @ 12:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback