tråkblogg

På Litterär gestaltning säger de att det är tråkigt att läsa bloggar som bara handlar om skribentens liv och vad den gör om dagarna. Jag kände mig väldigt träffad, eftersom det är ungefär det jag skriver om. Å andra sidan skriver jag faktiskt inte här för att bli bedömd i den kursen. Jag skriver inte heller här för att de som tycker så ska läsa. Egentligen behöver ingen läsa, det skulle inte spela någon roll. De på litterär gestaltning är bittra. Varför måste man klaga på ointressanta bloggar, när man inte behöver läsa dem? Om det är så himla tråkigt kan man väl bara trycka på det röda krysset högst upp i högra hörnet, så är problemet ur världen. Jag tror att de helt enkelt har för lite att göra, och därför måste de klaga på andra hela tiden.

Nu tänker jag skriva om vad jag ska göra i helgen. Om ni inte vill veta, så kan ni ju hoppa över nästa stycke.

Ikväll ska jag döma med Moa, sen ska jag plugga. På lördag ska jag döma igen, med Patrik, sen ska jag och Rickard kolla på Braveheart. Det är tydligen en film som man borde ha sett, men jag har faktsikt missat den. På söndag ska jag spela match i Krylbo.

Nu kan ni börja läsa igen. Nästa vecka är det sportlov, skönt. Kanske blir det en resa till Stockholm, vem vet. Egentligen borde man göra nått jätteaktivt, eftersom det heter SPORTlov. Jag vet inte riktigt vad jag kan hotta på för aktivt, förutom innebandyträningarna då. Längdskidor är tråkigt, slalom är dyrt, och alla som jag kan åka med jobbar. Skridskor kanske, men jag vågar nog inte ifall isen spricker. Jag kanske borde slå på stort och köpa mig ett spinningkort på friskis, men jag vet inte. Det är dyrt, och ajg vet inte hur ofta jag kommer hinna gå.

Nej, nu ska jag göra en sista kraftansträngning och göra klart Rättskunskapen så att kursen blir avslutad nångång.
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback