Skidis

Idag var jag i Romme med Rickard och Hans, det var skojigt. Jag klarade de svarta backarna den här gången:D Fast i och för sig är en svart backe i Romme ungefär som en röd backe i Kläppen, men anyway. Jag blev även påkörd av en kines, det var lite roligt.

Igår firade vi Lisa med middag och mys, det var skojigt, fast det blev mycket mat och ont i magen. Grattis i alla fall, nu är vi lika gamla:D

Jag borde gå och duscha och äta, snart ska jag hem till Hans och kolla på melodifestivalen med honom och Rickard. Feting kul. Imorrn blir det match mot Åmot, heja oss.

Och allt pluggande som borde blivit gjort i helgen har ju (som vanligt) blivit lagt på is (eller skidbacke, om man föredrar det:S).

Nej, nu ska jag äta potatisgratäng. PUSSINUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback