Du är en tröst för gråtna ögon

...du är min fallskärm när jag faller om natten.

(32 personer i publiken i Åmotmatchen är faktiskt inte alls dåligt, det lär ju lätt vara 80 % av befolkningen i Ockelbo.)

Snart ska jag åka iväg till Carl på klassfest. Det blir nog skoj, fast det verkar bli lite dålig uppslutning.

Igår var det alla hjärtans dag, det var mys. Rickard hade lagat jättegod middag och efterrätt<3 Och jag fick en jättemysig björn, en hjärtblomma och en chokladask:D Han är jättebäst<3

Jag blev lite deprimerad när jag fick vg+ på sonetten och g/vg på de andra dikterna. Nu vill jag aldrig mer skriva en dikt i hela mitt liv, men jag lär väl komplettera. Vem bestämmer egentligen om en dikt berör elelr inte? Det är inte precis så att jag skrev den till svenskalärarn. :(

Imorrn är i alla fall Lasse Lindh med i Melodifestivalen, kanske finns det hopp om den tävlingen än. Eller så är hoppet ute för Lasse, vi får se vilket. Jag tänker i alla fall rösta på honom, mest för att han skriver apbra texter, men lite för att Carola inte ska vinna i år också.

Nu ska jag till bussis. PUSSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback