Me, myself and my visselpipa

Idag vid middagen frågade pappa mig när vi ska åka till Karlstad. Efter en stunds funderingar visade det sig att jag inte har en enda helg ledig förrän skolan börjar igen efter jul:O Såhär ser det ut:

5-7 dec Damdomarprojekt i Stockholm. Åker på fredag och kommer hem på söndag eftermiddag. Helgen innefattar bland annat dömningar med observationer, teoripass, D1 match i Södertäje samt aktiviteter med de andra domarparen.

12-14 dec 4 dömningar, bland annat D2 i Borlänge, samt egen match och teambuildingkväll i pumpen, pappas födelsedag och luciafirande.

19-21 dec UDM-dömnignar, Falun

26-28 dec Gorbys cup, Falun, döma + spela

2-4 jan Cup i Norrköping, döma

Sen ska jag försöka klämma in lite jul- och nyårsfirande däremellan också, men det lutar nog åt lugna alternativ i år, om jag ska orka med allt jobb.

Jag borde nästan kunna försörja mig själv snart. Fast det är egentligen bara bra, jag behöver pengar till julklappar och fickpengar till Chichester. Dessutom har jag figured att det är riktigt kul att döma. Och att umgås med de andra domarna, lagen, spelarna, funktionärerna, och allt runt omkring. Det känns skönt att ha hittat motivationen igen, förra säsongen vet jag inte vart den var någonstans, men jag har mina aningar. Nu är den i alla fall på plats igen, och det är väl det viktigaste. Men som ni kanske förstår blir det lite svårt att hinna med att plugga på helgerna, och dörfär hoppas jag att engelskläxan vi fick i fredags tills idag var en engångsföreteelse. Annars blir det knepigt.

Nej, nu ska jag byta om och åka på träning. CU


Kommentarer
Postat av: Anonym

CU2...lol

2008-12-01 @ 22:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback