Juldagen på Magasinet

Hej allihopa!

Den här helgen har varit riktigt lugn, känns skönt. I fredags var jag på stan och shoppade julklappar och fikade med mamma, niklas och jimmy, sen åkte jag hem till Julie och kollade på Idol med henne, Marika och Frida. I lördags blev det en dömning, sen filmkväll med Lisa och Julie och idag en D2 dömning i Borlänge. Bra så.

Jag ska nog ha lugn helg nästa helg också tror jag, så att jag är riktigt laddad på juldagen, då jag, Julie och Frida ska på julfesten på magasinet! Helt otroligt, biljetterna har varit helt slut i flera dagar, och när jag och Julie försökta fixa idag så gick det inte, men när pappa försöker, då funkar det. Sjukt bra i alla fall, jag hade nästan gett upp hoppet där ett tag. Men nu är jag pepp som ***!

Jag börjar känna mig lite stressad för alla julklappar. Jag har bara köpt två stycken. Inte bra. Får ta tag i detdär i veckan alltså. Eller nått.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback