I've just seen a face

Lisa har inte bloggat än, undrar om hon kommer att missa idag... hoppas det! Jag börjar få slut på idéer att skriva om, och dessutom är jag sugen på en chokladkalender...

Anyway, idag har jag haft seminarium i Etik, sen har jag pluggat pluggat pluggat och åkt till Säter i pappas nya bil och hämtat den andra bilen, som numer är Josefins leksak. Fast jag får bara ha den tills den ska in på verkstan, sen ska Jess ha den till sportlovet, sen sen sen får jag tillbaka den:D woho!

Igår räknade vi ut att jag kan få VG på resten av kurserna i trean och ändå komma in på juristprogrammet i Uppsala, men frågan är om jag verkligen kommer att kunna låta mig själv få VG på resten? Troligen inte.

Snart äre DHW, skooooj, sen ska jag plugga lite mer om kärnfamiljens utveckling genom tiderna och teorier rörande olika sätt att leva i en familj. Det är faktiskt ganska intressant, tro det eller ej. Fast jag kommer nog troligen hinna dö av allt plugg innan den här perioden är över, känns som om det alltid är något man måste göra, eller redan borde ha gjort. Dessutom borde jag redan ha pluggat en massa massa massa till domarträffen i helgen, men vad har jag gjort liksom? Läst igenom alla nya regeltolkningar sen 2005, end of story. Lär nog lägga några timmar på det ikväll och imorrn. Tur för mig att jag inte har någon pojkvän, eller kanske tur för dem, för jag hade ändå inte haft tid med dem.

Neh, nu har jag inte tid mer-

PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart jag inte glömmer

2008-12-02 @ 21:57:58
Postat av: Daniel

Inte jag heller


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback