AMS Utland

Då var det dags igen. Idag har jag och Lisa varit på arbetsförmedligen och träffat världens kortaste, flintskalligaste britt. Han var supersöt och skulle hjälpa oss att hitta jobb i England nästa höst. Det gick sådär, allt är så sjukt krångligt?! Men det känns ändå som om vi har kommit ett steg längre på en väg som verkar bli ganska lång och krokig. Jag hoppas verkligen att det blir av, för jag orkar inte begrava mig i juridikböckerna direkt efter studenten, och Sverige är ju faktiskt ganska lamt...

Det känns som att allt jag gör nuförtiden är att plugga, träna, äta och sova. I alla fall i veckorna. På helgerna blir det ju jobb också. Men man ska inte klaga har jag hört, det är bara att bita ihop och hålla ihop det här de få månader som faktiskt är kvar. Det jobbiga är att jag har ungefär 0,0 julstämning. Det hinns liksom inte med. Hela december ska ju egentligen lukta jul, smaka jul, och det ska absolut kännas som jul, men inget av detdär har liksom lyckats nå mig iår. Jag hinner nog inte med att stanna upp och känna julstämningen än, men förhoppningsvis ändras det inom en snar framtid. Annars blir det en ruskigt tråkig jul. Fast jag har kommit på att det bästa med hela december egentligen är Lucia. Det är så sjukt mysigt, alla levande ljus och sånger och lussebullar osv. Hur ska Josefin fira Lucia iår? Jobb. Nån annan som ska göra nått kul?

Nu blir det träning<3 PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle vart med i luciatåget då!

2008-12-03 @ 20:23:31
Postat av: Jos

haha ne, jag kan inte sjunga

Postat av: Jos

haha ne jag kan inte sjunga

2008-12-03 @ 22:39:54
URL: http://josefiwn.blogg.se/
Postat av: Jos

haha ne jag kan inte sjunga

2008-12-03 @ 22:40:21
URL: http://josefiwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback