Josie, it's time, you got to get your feet on the ground.

Jag vet inte varför jag låter mig själv hoppas på nått när jag hela tiden får bevisat för mig att det är lönlöst.

Du sa "jag är inte som du, jag dör om jag stannar", och en kyss och så var du borta
och ända sen dess har jag dansat omkring på gator och in i sovrum
med ett halvt hjärta, och mätt alla efter dig och inte varit mycket att ha
Och du kan inte bara ringa så här efter 5 år och vara så underbar
och tro att jag ska falla för jag vet att jag kommer att falla.


Jag behöver bara åka till Grekland. Nu. Jag vill åka nu. Och vara borta i 16 månader och inte 16 dagar. Och komma tillbaka till ett liv som inte är dethär livet. Komma tillbaka till ett liv där jag vet vad jag vill, där jag vet vilken väg som är den rätta och där hjärtat och hjärnan vill samma sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback