Shopping

Idag har jag varit på stan med Erika, vi fikade gott fika på Kopparhatten och uppdaterade oss på varandras liv. Vi hade mycket att prata om, eftersom vi inte setts sedan P&L. Efter det begav vi oss ut på en shoppingrunda, och jag köpte:
- Röd och vitrandig bikini, Stadium
- Lila- och gulmönstrad bikini, Stadium
- Svarta Flipflops, Din Sko
- Vita tygskor, Wedins
- Hårspray, HM
- Nagellim, HM
Allt för totalt: 393,50 kronor. Det var väl gansa okej ändå? Fast egentloigen behövde jag inget av detdär. Möjligen hårsprayen. Imorgon ska jag i alla fall ner och köpa ett par till skor som jag la undan idag som jag ska ha att gå i när jag åker till Grekland. De är lite dyra, men det är nog värt att inte få skavsår när vi ska gå så mycket. Jag behöver också hitta nya solglasögon, nån som har nått bra tips vart man hittar snygga sånna? Känns som om jag har kollat överallt utan att hitta några.

Satt och kollade lite höstmode och blev grymt sugen på denhär:


Bian Top, Ichi - Nelly.com

Den är nog galet snygg med ett par höga stövlar till. Den hamnar nog i höstgarderoben såsmåningom.

Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon ska jag och mamma åka och hälsa på mormor, och det var ju inte igår.
Godnatt<3

Kommentarer
Postat av: erika

haha, vi har väl träffats efter p&l! precis innan jag åkte till norrland :P

2008-08-07 @ 15:40:02
Postat av: jos

menvafan, det kan väl få låta lite värre än vad det egentligen är?;D

2008-08-08 @ 00:09:09
Postat av: erika

hahha, ja det förstås, men rätt ska vara rätt ;D

2008-08-08 @ 12:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback