Making love up by the lake to our favourite songs

Om en halvtimme ska jag möta Elin och Lisa vid hosjötobak för en gemensam promenad till Gustaf och hans födelsedagsfest. Jag har inte bytt om, jag har inte sminkat mig, jag har inte fixat håret, jag har inte ens skrivit på kortet som vi ska ge honom. Dags att börja nu kanske? Ja, kanske.

***

Imorgon flyttar Jessica och Mattias till Karlstad. Vi får väl se hur det går. Det innebär i alla fall att Josefin måste gå upp brutalt tidigt och skjutsa la familia till stan där lastbilen avgår ifrån klockan 7. Som belöning får hon huset för sig själv, och även en bil att slita med hälsan under tiden familjen är borta. Hon måste dock mata husets 4 katter, vilket inte kommer att bli så trevligt eftersom kattmat ger henne kväljningar. Hon överväger starkt om katterna inte kan klara sig tills på söndag utan mat. I värsta fall kan de väl tugga på varandra.

***

Idag skördade jag ytterligare vuxenpoäng när jag helt by my self gick på banken och öppnade ett nytt VISA/Maestro konto. Jag fick skriva på tvåtusen papper och sen fick jag en såndär söt liten digipass, så nu kan jag kolla så att ingen tar mina pengar medan jag sitter vid datorn. Hur smidigt som helst.

***
Jag var dessutom till vårdcentralen idag, och jag hade nått virus som man inte kan få medicin mot. Jag har dessutom ingen feber idag, så det känns superbra. Nu kan jag äntligen njuta av sommaren på det sätt som den förtjänar. Därför tycker jag att ni alla ska lyssna på Kid Rock - All summer long.

Imorgon ska jag åka båt och/eller grilla med friends. Vi får se hur det blir helt enkelt.

Nu ska jag ut och fånga dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback