Feeling a moment

Puh, nu är jag trött. Det blev en tripp in till stan på eftermiddagen, där jag köpte en ny foundation, rött nagellack, en kajalpenvässare, make up svampar och en ny ögonskugga. Lite onödigt kanske, men nu klarar jag mig ett tag i alla fall.

Efter shoppingen begav jag mig hem till pappa och körde en halvtimme på träningscykeln, och jävlar vad jag svettades. Skönt. Sen blev det 20 minuters solarium, så  nu känner jag mig som en ny människa. Helt sjukt skönt. Nu ska jag bara springa upp i duschen och prova min nya peelingkräm, sen är jag redo för kvällen, som förövrigt kommer att spenderar på Kopparhatten med vänner. Hoppas bara att det hinner sluta regna.

Nu ska jag lägga på ett kol. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback