Du är inte ond, du har bara vant dig vid att göra fel.

Det börjar alltid med goda intentioner - men på vägen förstörs alltid nått.
Jag trodde aldrig att jag skulle vara en sån som lämnade, sårade och smet
Det är en underlig känsla, när man börjar hata sig själv, den smyger sig på, äter sig in
Och för varje synd man gör måste man göra en till?

Regn faller på mig, och det spelar ingen roll vart jag gömmer mig
För på nått sätt hittar det alltid tillbaka till mig
Och jag kan inte, kan inte, kan inte glömma dig.

Jag grät när jag prata med mamma i telefon, sa jag kände mig så jävla ond.
Hon sa: "Du är mycket, men du är inte ond. Du har bara vant dig vid att göra fel".
De säger att sol alltid kommer efter regn, så ge mig den solen så ska jag hälla ner den i en pool.
Och simma längd efter längd och växa mig stor.

Kommentarer
Postat av: Daniel

deep stuff


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback