Sunday

Söndagsblogg.

Idag är jag jättetrött. Kul helg, igen, men det sliter på en. Nu blir det i alla fall lugnt ett tag framöver verkar det som.
Etage i fredags med Erika, My och Moa, det var väl sådär. Synd att Falun är en sån liten stad så att man inte kan låta bli att springa in i folk man verkligen inte vill träffa. Menmen, det är sånt som händer, life goes on I guess.

18-års fest hemma hos My igår, riktigt roligt faktiskt. Husfester är underskattade. Jag och Erika lärde oss lite självförsvarsmetoder på hemvägen dessutom, så nu kommer vi vara oslagbara på tågluffen:D

Idag har jag mest tagit det lugnt, kom inte i säng förren runt 4 i natt, så det behövdes. Blev dock en promenad med erika_choklad på eftermiddagen, roligt det med.

58 dagar kvar till Peace and Love! Och nu har Hanna lyckats övertala mig att vi ska åka på Gatufesten i Sundsvall dessutom, 2 dagar efter P&L! Kommer bli slitsamt med 2 veckors festivalande, men det är det värt med tanke på vilka sjukt bra band vi kommer att få se! Hoppas jag har kirrat körkortet tills dess också, så kan vi Roadtrippa upp:D

Fick förresten domarschemat till Viking Line nästa helg. 29 matcher på 3 dagar. Heeeeeeelt sjukt. I Örebro förra året hade vi 16 matcher på 3 dagar, och det var så ansträngande att man blev sjuk, så jag dömde de två sista matcherna med feber. Undrar hur det här kommer att gå liksom. Menmen, det blir väl pengar på kontot antar jag.


Kommentarer
Postat av: erikakaaaaaaaaaaa(_choklad) :D

bra jobbat! Vi kommer nog aldrig glömma bort alla tranor, brandmannagrepp och den andra - vad det nu hette, som gjorde sjukt ont :/

2008-04-27 @ 20:49:40
Postat av: erika

Jag vill trana nån, i ren förskräckelse inför morgondagens bravader!! Hjääääälp

2008-04-28 @ 07:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback