Please Please Please

Idag var jag hos doktorn. Jag fick ha massa sugproppar över hela kroppen, creepy. Det gick i alla fall ganska bra, han såg lite ojämna hjärtslag men tydligen ingenting att oroa sig för. Fick i alla fall en remiss upp till hjärtkliniken, ska bli skönt att äntligen få lite ordning på det dära.

Lite jobbigt att gå till skolan idag faktiskt. Vem säger man hej till, vem undviker man efter en sån här helg? Jag klarade mig rätt bra i alla fall, men förr eller senare lär jag väl springa ihop med nån som jag inte vet hur jag ska hantera. Hoppas att det dröjer.

Vet inte om jag ska ringa eller inte heller. Kanske borde skicka ett sms i alla fall. Eller så väntar jag bara. Gosh va komplicerat allt ska vara.

Nej, nu måste jag läsa om mormonrörelsen och plugga körkortsteori så att jag inte kuggar på torsdag.

Ni ska väl få ett låttips också. Citizen Cope - Son's Gonna Rise.
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback