Look who's alone now

It's not me. It's not me.

Om två timmar kommer Moa hit, så ska vi ladda inför Etage:D Pepp pepp. Innan dess måste jag hinna äta och göra mig iordning. Undrar om jag ska orka locka håret? Jag har redan lockigt hår. Men det blir finare med locktången. Jobbigt.

Jag tror jag är skengravid eller nått, jag måste verkligen kissa HELA tiden. Eller så har jag bara ett väldigt starkt kontrollbehov, därför jag alltid blir kissnödig när jag verkligen inte kan gå och kissa, som idag när jag hade tyska tal. Eller när jag sitter på bussen. Eller mitt i Jehovas vittnens presentation. Så nu vet ni det. Nu har ni något att fundera på i helgen.

Åhh jag är jättehungrig. Snart är det mat. Grillat med klyftpotatis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback