Juno

Tredje gången jag försöker skriva det här inlägget nu. Min dator laggar big time:( HJÄLP?!

Filmis med Hanna, Erika och My ikväll. Vi åt middag på salladsbaren, sen åkte vi hem till Erika och kollade på Juno, lätt sötaste filmen<3 Lite jobbigt att det ska behöva ta en timme att åka frånm Slätta till Hosjö bara, det är ju inte ens en mil. :S

Imorgon blir det de tre T:na; Tacomöte, Tyska och Tjörlektion, eller hur My? <3 Har i alla fall sovmorgon till 12, men den lär väl gå åt till att skriva om fiskfilmen eller jämföra mormonerna med jehovas vittnen. Väldigt spännande.

Jag får abstinensbesvär av att inte kunna träna, det känns ungefär som om jag går upp 5 kilo om dagen. Mina muskler bara tynar bort:/ De borde lägga på ett kol på sjukhuset så att jag slipper bli jättetjock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback