I wouldn't leave you crying.

Det brinner i Engelska huset igen. Någon måste verkligen hata det huset. Stackard byggarbetare som har jobbat på att bygga upp det i snart ett år, och nu får de börja om från början igen.

Sitter här och dricker te och äter ett kokt ägg, långfrukost is teh shiet. Funderar på om jag vågar åka till skolan, på nyheterna säger de att röken är giftig och att man bör stanna inne. Men det tar ju max fem minuter från bussen till skolan, det borde jag ju överleva kan man tycka.

Ikväll är det Timo. Hoppas han inte har andats in för mycket brandrök till konserten. Om allt går som planerat får vi kanske ett litet samtal med honom efteråt också, och det är ju verkligen inte helt fel. Efter konserten blir det nog ett besök hos Veronica på hennes 18-årsfest. Kan bli kul. Lördag blir en tripp till sågmyra och scorett outlet. Det rimmar. Hoppas jag hittar jättemycket fina skor. Annars blir det väl rätt lugnt, träffa Rickard och lite kompisar kanske. Blir nog bra.

På måndag ska jag till doktorn, får se vad han har att säga.

Neh, nu lär jag gå och fixa mig och dra iväg till skolan såsmåningom. HEJHOPP-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback