Helg!

Hektisk helg igen. I fredags blev det Etage med Elin, det var skoj, förutom att vi fick lov att gå från Norslund och mina stövlar gick sönder (det är tydligen ingen som tar upp liftare längre..). Kom hem runt halv tre, sen upp igen halv nio på lördag morgon och iväg till Lugnet och döma till klockan 18. 19:00 hade vi bokat bord på Mariannes för att fira Elin, och även mig, men det hade jag ingen aning om. Det var i alla fall jättetrevligt, jag fick massa roliga presenter och alla de bästa var där<3 Efter middagen gick jag och Julie hem till Jon på förfest, och sen blev det Etage igen. Rätt okej där, om man bortser från en del tråkiga överraskningar. Kom i alla fall hem runt 3 och fick gå upp igen vid 9 för att åka till Borlänge med Lisa och Erika.

Borlänge var roligt, fast vi missade bussen dit och fick åka nån jättekonstig runda. Jag köpte mig i alla fall ett par nya skor, en ny klänning, en kofta och leggings. När jag kom hem från Borlänge blev det snabb middag och sen iväg och döma en korpmatch i gruvis, ganska lamt faktiskt. Jag fattar inte grejen med att gnälla på domarn efter varje avblåsning. Suckers. Jaja, nu sitter jag i alla fall här, funderar på om jag ska ta en dusch och kanske kolla på en film eller nått.

Läste förresten precis att en man erkännt Englamordet. Hemsk historia, och om ni frågar mig borde det vara livstid på sånt. Ingen mes-livstid som i Sverige (10 år) utan livstid på riktigt. Vem kommer förresten på att kalla 10 år för livstid? Jag menar, vi har väl längre medellivslängd än så i Sverige, eller?

Jaja, nu blir det duschen. HEJSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback