rubrik

Det är alltid lika svårt att hitta på en rubrik till inläggen. idag blev den väldigt fantasilös och tråkig.

Tidigt inlägg idag. Snart ska jag samla alla mina krafter och gå och göra mig iordning och åka till skolan, men jag kan inte betsämma mig för vad jag ska ha på mig, så inperationen är låg för tillfället.

Imorrn går årets första Falufri fest, aka ÅRETS fest, av stapeln, och den verkar ju ha alla förutsättningar att bli en kul kväll, om det inte vore för en pytteliten men ack så viktig detalj. Vi har nämligen ingenstans att träffas innan och umgås innan vi åker dit, och vem vill stå och köa utanför en kvart innan det börjar liksom? damn.

Från och med igår äter jag ingen mjölk längre. Det är fett mycket jobbigare än man tror, eftersom typ 99 % av allt man äter innehåller mjölk. Det positiva i det hela är att jag kanske slipper ha ont i magen, och att låglaktosmjölk faktiskt smakar milkshake. <3

Nu måste jag göra en kraftansträngning och bestämma dagens outfit. troligen ändrar jag mig på vägen till bussen, det brukar bli så. Sen blir det lunch med Erika, mattestuga med Anette och sen har jag faktiskt ingen aning. Bör nog inte träna idag heller, så för första gången på... jag vet inte ens hur länge, har jag ingenting planerat för eftermiddagen. Det känns konstigt, men antagligen hittar jag väl på nått. Kanske ska jag baka de där chokladbollarna som jag lovade Rickard när han vann vårat vad igår. Jag är sämst på att spela TV-spel utan att bli arg:(



Kommentarer
Postat av: Daniel

Heja, Heja Josefin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback