Precis som Romeo

Den som kan gissa vem som har gjort låten vars titel är dagens rubrik ska få en present av mig.

Jag är förkyld, IGEN. Fast den här gången är det mycket värre än förra gången, för nu har jag ont i öronen också. Ibland gör det så ont så att man bara vill gråta. Det blir nog ingen match imorgon heller. Fan, vilken lysande start på säsongen jag har fått. 

Igår var i alla fall jag, pappa och Jimmy iväg till Smedjebacken och firade min farbror som fyllde 50 år. Det var skoj, och jag fick fick träffa massa kusiner och kusinbarn som jag inte träffat på massa år. Körde hela vägen dit och hem också, så jag fick lära mig mörkerkörning. Det är läskigt, men bländas typ av varenda skylt när man kör med helljusen på.

I torsdags firade jag och Rickard 11 månader. Vi åt middag på Blå Apelsinen, rödtungsfile på planka blev det. mums! Jag fick även en fim av Rickard, "Vänner för livet" hette den. Sjukt fin film, men för lång för att kolla på när man är sjuk. Jag orkade inte vara koncentrerad i två timmar, så jag får göra ett nytt försök när jag mår bättre.

"Dom kommer kliva på dig igen" sjugner Håkan. Men det är slut med det nu. japp.


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag vet, jag vet! Håkan, så klart! Vem annars? Får jag present nu? :D Och sluta vara sjuk, vi ska ju ha roligt i år!

2007-10-14 @ 16:16:52
Postat av: Daniel

Heja Josefin! Grattis till farbror!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback