Pepp!

På fredag är det Halloweenfest hos Elin, och tydligen är det seriös utklädnad som gäller. Inte mig emot, det blir ju mycket roligare om alla är utklädda. Själv ska jag varqa DeathAngel, som Peyton i OTH (till vänster på bilden). Idag har jag sytt och donat färdigt vingarna, nu måste jag bara hitta ett sätt att fästa dem på klänningen.image2

Håret får jag nog problem med, jag får hitta på något eget helt enkelt, för jag orkar inte lägga pengar på en peruk. tror jag.

Det blev inget modelljobb heller, kunden tyckte att jag var för ung. Lite tråkigt, men jag blir ju äldre tids nog.^^

Igår var det bowling med Rickard, Frezo, Jossan, Camilla och Gurra som gällde. Det var skoj, och jag var faktiskt inte sämst denhär gången. Jag vann till och med över Rickard, med en hel poäng.

Annars händer det väl inte så mycket, utom att jag har en miljon saker att plugga till. Tur att det är lov och jag har all tid i världen liksom.

Jag är inte glutenallergisk heller, och det var ju skönt att veta, även om det inte får bort det onda i min mage.

Nej, nu är jag pepp på helg:D

Ni ska få ett låttips innan jag avslutar oxå. Nikola Sarcevic (f.d Millencolin sångaren för er som inte visste det.) är grym, och hans låt "Don't Kill the Flame" är underbar.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du vet vem som gillar Millencolin va? Det är inte jag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback