Battle of One

Vinsten i tävlingen som utlystes i förra inlägget vanns (inte helt oväntat) av Erika. Grattis! Nu måste jag bara komma på nån bra present.

Idag var jag på vårdcentralen, och det visade sig att jag inte allt var allergisk mot mjölk, vilket i och för sig är skönt. Däremot trodde doktorn att jag hade IBS/Kolon irritabile, vilket är ungefär som magkatarr fast i tarmarna. Det finns ingen medicin som hjälper, med det beror ofta på stress och bör gå över av sig självt när man inte är lika stressad och ser över sina matvanor så att man inte äter sånt man får ont i magen av. Dessutom fick jag ta ett till allergitest, denhär gången mot gluten. Sköterskan stack mig tre gånger i armen innan det kom något blod, och det gjorde faktiskt jätteont.

Imorrn är det klassmys hos Ida, det blir nog skoj. Två dömningar i helgen också, och eventuellt en match.

Nu tänker jag tycka synd om mig själv och äta glass med chokladsås innan jag åker till Rickard.
HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback