Kapaaaaaaaaoouu

Oj, vilket deprimerande inlägg det blev förut. lite sanning. Men nu är jag gladare. Mycket gladare.

Igår var jag och Rickard i Leksand och kollade på hockey, som ettårs-överraskning-ala-Josefin. Han fick ha ögonbindel på sig hela vägen, och bara minen när han förstod vart vi var gjorde det värt alltihopa. Leksand vann med 5-0 dessutom, lite sådär passande.

Idag har vi haft vårat sista kraftprov i framtidspiloterna, den beryktade mässan "med unga ögon". Jättejobbigt var det, vi fick stå upp hela dagen, och ingen ville lyssna på vad vi hade och säga, alla ville bara äta upp våra bilar.

Jag har nog den tråkigaste bloggen i världen. Jag bryr mig inte.

Nu ska jag spela Spindelmannen på Gamecube. Heja migsjälv.

Kommentarer
Postat av: erika

roligt med överraskning, vafan! jag vill också bli överraskad :(

2007-11-19 @ 12:33:03
Postat av: Anonym

uppdatera:D

2007-11-21 @ 17:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback